عکس های SNSD




















KOREAN STARS

 

اینم از عکسایه SNSD ببخشید اگه عکسا کمه اخه همه سایتا فیلتره

راستی بچه ها هر کسی از جداییه SS501 چیزی میدونه برام تو نظرات بنویسه مرسی


نظرات شما عزیزان:

yasaman
ساعت16:19---11 آبان 1393
آپیم و منتظر نظرای قشنگتون[گل][گل][گل]

...
ساعت20:37---16 بهمن 1391
عجب!!!دنیا واروونه شده...
آخه این افعی(جسیکا)کجاش خوشگله؟؟؟؟
خیلی هم زشت و لوس و بی مزس!
یکم از خواهرش یاد بگیره


...
ساعت20:37---16 بهمن 1391
عجب!!!دنیا واروونه شده...
آخه این افعی(جسیکا)کجاش خوشگله؟؟؟؟
خیلی هم زشت و لوس و بی مزس!
یکم از خواهرش یاد بگیره


مهسا
ساعت18:04---23 دی 1391
خیلی خوب بود.کومایوچینگواگر میشه عکس تکی از یونا بذار

سیمین
ساعت9:20---14 مرداد 1391
ممنون از عکسا من عاشق گروهشونم مخصوصا جسیکا چون از همشوا بانمک تره و خوشگل تره

عشق یوری خوشگله
ساعت16:02---4 مرداد 1391


یوری از همشون ناز تره و بامزه تر من خیلی خیلی دوستش دارم قیافش چه ناززه خیلی خوشگله من جسیکا را بیش تر از همه دوست دارم بد بونا بعد تهیون و تیفانی بعد هیویون و سانی و سویانگ خوشگله بعد سوهیون جونم و از جسیکا بدم میاد


عشق یعنی جسیکا
ساعت18:57---22 تير 1391
جسیکا از همشون ناز تره و بامزه تر من خیلی خیلی دوستش دارم قیافش چه ناززه خیلی خوشگله من جسیکا را بیش تر از همه دوست دارم بد بونا بعد تهیون و تیفانی بعد هیویون و سانی و سویانگ خوشگله بعد سوهیون جونم و از یوری بدم میاد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,| 17:21 |shaya|

[-Design-]